Stichting Vrienden Zorgcentra Soest

Doelstelling

Vrienden van Molenschot en De Heybergh willen het leven van bewoners van Molenschot en De Heybergh aangenamer maken. Vooral persoonlijke aandacht en plezier is hierbij van belang.

Activiteiten

De vrienden maken voorzieningen, uitjes en extra activiteiten mogelijk voor de bewoners.
Denk hierbij aan:
• Dagtochtjes met de lokale “Trekkertram”
• Extra aankleding van de recreatieruimte en ontvangstruimten
• Een TV-toestel op een van de etages in Molenschot
• Een dierenweide
• Paas- en kerstattenties

Steun ons

Helpt u ons dit mogelijk te maken? Wij kunnen uw hulp, door middel van een financiële bijdrage goed gebruiken. U kunt de Vrienden van Molenschot en De Heybergh steunen door een donatie of gift, passend bij uw mogelijkheden.

Eenmalig doneren

U kunt eenmalig doneren en uw gift overmaken op ons bankrekeningnummer t.n.v. “Stichting Vrienden Zorgcentra Soest”: NL42 SNSB 0853 7466 48.

Periodieke schenkingen

Overweegt u de Vrienden van Molenschot en De Heybergh enkele jaren achter elkaar te steunen dan is het mogelijk een periodieke schenkingsovereenkomst af te sluiten, waarbij u overeenkomt ten minste gedurende vijf jaar een vast bedrag te schenken. Op deze manier zijn donaties volledig aftrekbaar van de
belasting. Voor bedrijven bestaat er een regeling in de vennootschapsbelasting die giftenaftrek mogelijk maakt.

De Vrienden van Molenschot en De Heybergh vallen onder Stichting Vrienden Zorgcentra Soest. De bestuursleden ontvangen geen bezoldiging.