Ontmoetingscentra

Elkaar ontmoeten, daar wordt het leven mooier van. De deuren van onze ontmoetingscentra staan voor iedereen open, ook voor de mensen om u heen: uw partner, familie, vrienden en mantelzorgers. Wanneer ze u gezelschap houden, staat ook voor hen de koffie klaar. Het maakt ons niet uit of u bij Silverein woont of zelfstandig thuis. U bent er van harte welkom. Fijn u te ontmoeten!

In de ontmoetingscentra van Silverein dragen we op een inventieve en enthousiaste manier bij aan de invulling van uw dag. Hier leest u meer over dagbesteding op onze ontmoetingscentra en over het verkrijgen van een indicatie.

Silverein stelt hoge eisen aan de kwaliteit van haar zorg en dienstverlening. Jaarlijks toetsen wij de tevredenheid van cliënten. De gegevens uit dit onderzoek zijn voor ons uitgangspunten om de zorg en dienstverlening te verbeteren en zo goed mogelijk aan te sluiten bij uw wensen en behoeften. U kunt deelnemen aan het cliënttevredenheidsonderzoek via onderstaande link van het ontmoetingscentrum, dat u bezoekt. Hartelijk dank voor uw deelname.

Cliënttevredenheidsonderzoek ontmoetingscentrum Amersfoort (Birkhoven Park, De Plataan)

Cliënttevredenheidsonderzoek ontmoetingscentrum Baarn (Santvoorde)

Cliënttevredenheidsonderzoek ontmoetingscentrum Bilthoven (Rinnebeek)

Cliënttevredenheidsonderzoek ontmoetingscentrum Driebergen (De Vijver)