Zorg thuis

U wilt zo lang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen. Daar heeft u wel hulp bij nodig, tijdelijk of voor een langere periode. Wij bieden die hulp. Als het kan bij u thuis, anders zo dicht mogelijk bij u in buurt.

Silverein Lachen Met Kleinkind

Zo lang mogelijk zelfstandig

Hoe de hulp er precies uitziet, hangt allereerst af van uw wensen en die van uw naasten. U kunt denken aan wijkverpleging en verzorging, maar ook aan de inzet van medische en technologische hulpmiddelen om veilig thuis te wonen. Wat heeft ú nodig om op een plezierige en comfortabele wijze thuis te blijven wonen?

Van Silverein zorg thuis kunt u deskundig advies verwachten, gebaseerd op uw situatie en behoeften. We zijn eerlijk over wat we wel en niet voor u kunnen betekenen. U maakt zelf keuzes en houdt de regie over uw leven.

Uit de uitkomsten van het PREM Wijkverpleging onderzoek 2021 blijkt dat cliënten erg tevreden zijn over het team van Zorg thuis van Silverein. We mogen hier samen enorm trots op zijn; waardevolle, goede zorg dat doe je als team met elkaar!

Hieronder leest u welke zorg u thuis kunt ontvangen.