Werk en scholing voor vrijwilligers

Je hebt het naar je zin als vrijwilliger bij Silverein en je overweegt om verder te groeien naar een betaalde baan bij onze organisatie. Wat zijn dan de mogelijkheden?

Als jouw diploma’s en achtergrond niet helemaal goed aansluiten bij de baan die je voor ogen hebt, kun je ook omscholen tot een gediplomeerd zorgverlener. Heb je nog geen ervaring in de zorg of mis je de benodigde diploma’s, maar ben je klaar voor een carrièreswitch? Dan is een opleiding bij Silverein misschien wel precies wat je zoekt! Je kunt dan solliciteren bij Silverein Academy. Om in aanmerking te komen voor een opleiding bij Silverein Academy geldt dat:

• Je minimaal 18 jaar moet zijn
  • Je in het bezit moet zijn van een geldige verblijfs- of werkvergunning
  • Je taalniveau minimaal 2F moet zijn

Hoe gaat het in z’n werk?

Stuur je cv en motivatiebrief naar academy@silverein.nl. We nemen contact met je op en gaan graag samen met jou op zoek naar de mogelijkheden. Om er zeker van te zijn dat je wordt uitgenodigd voor een gesprek, meld in je motivatiebrief:

• Dat je vrijwilliger bent
  • Op welke locatie je werkt
  • Wie jouw coördinator vrijwilliger is.

Ga hier naar Silverein Academy

Werken bij Silverein

Hier vind je een overzicht van actuele vacatures bij Silverein. Via deze pagina kun je ook direct solliciteren.