Personenalarmering
Een actueel overzicht van de kosten voor personenalarmering van Silverein vindt u hier.
Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw aanvullende verzekering kunt u in aanmerking komen om de kosten voor het abonnement van de personenalarmering vergoed te krijgen. Neemt u hiervoor contact op met uw zorgverzekeraar.
U kunt bij personenalarmering kiezen uit een mantelzorgabonnement of een professioneel abonnement.
Bij een mantelzorgabonnement beschikt de alarmcentrale over drie adressen van mensen, die u naar eigen keuze doorgeeft, die in geval van nood gewaarschuwd kunnen worden. De alarmcentrale neemt contact op met een van deze contactpersonen, wanneer u uw alarmknop heeft gebruikt.
Bij een professioneel abonnement wordt, wanneer u uw alarmknop heeft gebruikt, de hulp van professionele hulpverleners van Silverein ingeschakeld. De opvolging van Silverein is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Wilt u meer informatie over personenalarmering, dan kunt u contact opnemen met het Servicebureau van Silverein. Onze medewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0343 555 555. Of u kunt een e-mail sturen naar service@iszdebrug.nl. Zij helpen u graag!
U kunt wijzigingen in uw gegevens doorgeven aan ons Servicebureau. Dit kan telefonisch op telefoonnummer 0343 555 555, van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur of per e-mail naar service@iszdebrug.nl. Ook kunt u uw wijzigingen schriftelijk aan ons doorgeven. Stuurt u deze dan naar:
De Brug
t.a.v. Servicebureau
Nassau Odijcklaan 3
3971 BN Driebergen-Rijsenburg.
Wilt u personenalarmering opzeggen? Dan kan dit uitsluitend per e-mail of schriftelijk.