Bij Silverein wonen

.

Silverein heeft verschillende locaties. Op iedere locatie bieden we andere zorgdiensten aan. Silverein heeft locaties in:

• Amersfoort
  • Baarn
  • De Bilt
  • Bilthoven
  • Driebergen
  • Soest
  • Soesterberg
  • Lage Vuursche

Bekijk hier al onze locaties.

Wilt u bij ons komen wonen? Soms is er niet direct plaats voor u en wordt u tijdelijk op een wachtlijst geplaatst. De wachttijden verschillen per locatie.

We raden u aan om altijd eerst contact op te nemen met onze cliëntadviseurs via 088 - 356 00 00 of clientadvies@silverein.nl.

Hier vindt u een overzicht van de actuele wachttijden.

Nee, helaas kan dat niet. Dat heeft te maken dat we op elke locatie een bepaald “type” zorg bieden. Afhankelijk van uw indicatie krijgt u de plek die het beste bij u past toegewezen.

Nee, als u bij Silverein komt wonen moet u zelf nog een aantal verzekeringen afsluiten.

Heeft u langdurige zorg nodig? Dan heeft u een zorgindicatie nodig. Deze kunt u aanvragen bij het CIZ.