Santvoorde

Troelstralaan 1
3741 VJ Baarn

Santvoorde bestaat uit een hoofdgebouw, waar zorgmedewerkers van Silverein zorg en ondersteuning bieden aan bewoners. Santvoorde ligt middenin een woonwijk en heeft een gezamenlijke open tuin.

Rustig wonen midden in een woonwijk

In Santvoorde woont u in één van de 45 eenkamerappartementen midden in een rustige woonwijk, met winkels op loopafstand. Santvoorde heeft een grote, gezamenlijke open tuin, waar het bij mooi weer heerlijk toeven is. Daarnaast vindt u in Santvoorde een kleine winkel voor de hoognodige boodschappen. Het winkeltje is drie ochtenden per week geopend. Elke donderdag en dinsdag om de week kunt u zich laten verwennen in de kapsalon in Santvoorde.

Als u dat wenst, kunt u tussen de middag uw maaltijd samen met andere bewoners in het restaurant gebruiken. In het restaurant kunt u ook terecht met uw bezoek voor een kopje koffie of thee.

Ontmoetingscentrum

Bewoners van Santvoorde, die aanvullende zorg nodig hebben, kunnen overdag terecht in de Tuinkamer bij twee (beschutte) ontmoetingsgroepen. In Santvoorde is ook het ontmoetingscentrum Santvoorde gevestigd. Hier kunt u deelnemen aan activiteiten, zoals o.a. bewegen op muziek, handwerken, koersbal, zingen en kunt u kennis maken met andere bezoekers. U vindt er naast goed gezelschap ook allerlei voorzieningen zoals een bibliotheek, een biljart en verder uiteraard ook computers met internet, radio en tv.

Hoe woont u in Santvoorde?

In Santvoorde heeft u:

• een eigen appartement
  • eigen sanitair

Aanleunwoningen

Santvoorde biedt ook aanleunappartementen voor zelfstandige bewoning. De inschrijving en huur voor een aanleuningwoning gaat via de woningbouwvereniging.

Als u een aanleunappartementen huurt, dan kunt u wanneer u daar behoefte aan hebt gebruik maken van allerlei vormen van zorg- en dienstverlening van Silverein. U kunt hierbij denken aan Zorg thuis van Silverein, of personenalarmering. Meer informatie over hoe u hiervoor in aanmerking komt, vindt u op onze website onder Zorg thuis of personenalarmering. Uw maaltijd gebruikt u niet in het restaurant van Santvoorde, maar in uw eigen woning.

Neem vast een kijkje

Via deze virtuele tour krijgt u vast een indruk van het hoofdgebouw van de locatie Santvoorde:

Kaart