Aanleunwoningen

Wilt u graag zelfstandig blijven wonen, maar wel met hulp in de buurt? In dat geval past een aanleunwoning perfect bij uw wensen.

Zelfstandig, maar altijd hulp dichtbij

Zelfstandig wonen is iets wat we allemaal het liefst zo lang mogelijk willen. Gelukkig wonen we in een maatschappij waarin alles erop gericht is om zo lang mogelijk echt een eigen plekje te hebben. Zo hebben we bij Silverein op onze locaties Rehoboth en Sparrenheide verschillende aanleunappartementen. In deze woningen woont u zelfstandig, maar er is altijd hulp vlak in de buurt.

Incidentele of structurele hulp

Als u een aanleunappartementen huurt, dan kunt u wanneer u daar behoefte aan hebt gebruik maken van allerlei vormen van zorg- en dienstverlening van de desbetreffende locatie. Heeft u plotseling hulp nodig? Dan zijn wij in een mum van tijd bij u, ook 's avonds of 's nachts. Als het nodig is wordt uw familie en/of een arts gebeld. We kunnen u van dienst zijn met allerlei zaken. Af en toe, maar ook structureel.

De aanleunwoning in details

We bieden meerdere locaties met aanleunwoningen aan. Bekijk per locatie de details en welke faciliteiten er aanwezig zijn: