Aanleunwoningen

Wilt u graag zelfstandig blijven wonen, maar wel met hulp in de buurt? In dat geval past een aanleunwoning perfect bij uw wensen.

Als u nog zelfstandig kunt wonen, kan een aanleunwoning een uitstekende optie voor u zijn. In een aanleunwoning kunt u genieten van uw eigen ruimte en privacy, terwijl u ook, indien gewenst, profiteert van de ondersteuning van Silverein's Zorg thuis.

Voorzieningen en Gemeenschap

Als bewoner van een aanleunwoning bent u van harte welkom om deel te nemen aan de activiteiten en evenementen binnen onze zorglocatie. U kunt gezellig een hapje eten in ons restaurant of deelnemen aan diverse activiteiten (let op; eventuele kosten zijn voor eigen rekening).

Huur en Inschrijving

De aanleunwoningen worden verhuurd door externe organisaties. Heeft u vragen over uw inschrijving? Klik dan onderstaand op de gewenste locatie.

In het geval de zorg, begeleiding en/of toezicht in de aanleunwoning niet langer voldoende is, heeft Silverein diverse mogelijkheden. Wilt u meer weten? Neem contact op met de afdeling Clientadvies.

Disclaimer: plaatsing binnen Silverein vindt plaats op basis van indicatie, urgentie en wachttijd. Bewoners van de aanleunwoningen krijgen op andere gronden geen voorrang.