Brasserie Sparrenheide

In de Brasserie van locatie Sparrenheide kunt u dagelijks terecht voor een lekker kopje koffie of thee met een gebakje of een drankje en een ander heerlijk hapje.

Bij de Brasserie is iedereen welkom

De Brasserie is het bruisend hart van Sparrenheide. Het is een prettige plek waar u even heerlijk kunt genieten van een kopje koffie of thee, misschien wel met een gebakje erbij, of een verkoelend drankje met een lekker broodje of hartige snack. In de zomer zijn er ook ijsjes verkrijgbaar. En uiteraard is het dan ook heerlijk vertoeven op het terras.

Natuurlijk komen de bewoners van Sparrenheide hier regelmatig even langs om elkaar te ontmoeten of samen met vrienden of familie even van iets lekkers te genieten.

Bent u in de buurt? Komt u dan ook gerust eens langs, of u nu buurtbewoner, vrijwilliger, familie of bewoner bent, bij de Brasserie is iedereen welkom! Wel zo gezellig!

Openingstijden

De Brasserie is elke dag geopend van 9.30 uur tot 18.00 uur. De keuken is geopende tot 17.45 uur.

Wilt u vast weten welke broodjes, hapjes en snacks er verkrijgbaar zijn? Dan kunt u vast een kijkje nemen op de menukaart.