Gastvrouw/gastheer

Het verwelkomen van de mensen en zorgdragen voor de sfeer zit in mijn bloed.

In het kort

Aantal uur per week

2 tot 4 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Baarn | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Als gastvrouw of gastheer ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van de bewoners. Je hebt talent om mensen zich welkom te laten voelen en ze in hun hart te raken door oprechte aandacht en hartelijkheid. Je bent authentiek en geïnteresseerd in de ander. Zorg dragen voor hapjes en drankjes, kleine huishoudelijke taken uitvoeren, een gezellige, ongedwongen sfeer creëren, goede gesprekken voeren, helpen met eten. Kortom het samen gezellig maken!

Vind jij het leuk om met oudere mensen om te gaan? Dan hebben wij diverse plekken wij gastvrouwen of gastheren, zoals jij, kunnen gebruiken. De tijden kunnen variëren van 1 tot 6 uur per week, maar zullen uiteraard in overleg overeenkomen worden.

Heb je belangstelling?

Lijkt deze zinvolle tijdbesteding je leuk? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.