Duofietsers gevraagd

We zijn op zoek naar gezellige duofietsers (je zit naast elkaar), die samen met een van de ouderen wil fietsen.

In het kort

Aantal uur per week

1 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Amersfoort | Baarn | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Lekker erop uit, de buitenlucht in en in beweging zijn. Hoe vaak je dit wilt doen, is helemaal aan jou. Het wordt door de mensen zeer gewaardeerd. Let op: het samen fietsen op de duofiets kan zeer verslavend zijn en een goede conditie opleveren. Onze duofietsen worden elektrisch ondersteund, dus een knappe demarrage zit er makkelijk in.

Ben jij die enthousiaste fietser, die makkelijk contact legt en heb je interesse in een zinvolle tijdbesteding? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.