Boshuysen

De Biltse Hof

Prof. Bronkhorstlaan 4
3723 MB Bilthoven

Voor liefhebbers van groen en rust is onze locatie De Biltse Hof, op het terrein van Berg en Bosch, zeer gunstig gelegen. Met de vele wandelmogelijkheden in de buurt kunt u het hele jaar door volop genieten van de natuur. En op een zomerse dag is het goed toeven in de grote, beschutte binnentuin en op het gezellige terras aan de voorzijde van het gebouw.

De Biltse Hof biedt plaats aan 48 bewoners met dementie. Zij wonen in 8 kleinschalige woningen, onder de naam Boshuysen, waar het beschermd en veilig wonen is.

Daarnaast kunt u bij De Biltse Hof ook terecht voor revalidatiezorg en herstelzorg

Wat ons kenmerkt

• muziek: iedere maandag een optreden (zoals: klassieke kamerconcerten door Stichting Muziek In Huis, theatervoorstellingen en Nederlandstalige muziek)
  • we werken samen met geriatrische tandartsenzorg Qdent, maar u kunt uiteraard ook uw eigen tandarts behouden
  • uitgebreid activiteitenprogramma

Activiteiten

De Biltse Hof zet zich in voor het welzijn van bewoners. Er is voor elk wat wils. Naast individuele mogelijkheden is er een gezamenlijk programma waar bewoners aan kunnen deelnemen. Wat we zoal bieden: sport en spel, hersengymnastiek, bloemschikken, koken/bakken, concerten, borrelmiddag en video/filmavond. Een paar keer per jaar organiseren we evenementen voor het hele huis, vaak aan de hand van een speciaal thema. Een bijzondere activiteit is 'Muziek in Huis' (klassieke kamerconcerten).

Kaart