Molenhof

Bezoekadres

Dalplein 2
3762 BP Soest

Molenhof is een kleinschalige woonlocatie op de begane grond van de gezellige, levendige woonzorglocatie Molenschot.

Bij mooi weer buiten eten op het beschutte terras

In Molenhof woont u in een eenkamerappartement met eigen sanitair. Regelmatig verzorgen de medewerkers een heerlijke lunch. Een gebakken ei, een heerlijke soep, een broodje kroket, of tosti worden met liefde klaargemaakt. Op het gezamenlijke, beschutte terras kan bij mooi weer buiten worden gegeten.

In Molenhof deelt u met vijf andere bewoners een gezellige huiskamer en een keuken. Er wonen twee groepen van zes personen met dementie.

Hoe woont u in Molenschot?

In Molenschot heeft u:

• een eenkamerappartement
  • eigen sanitair
  • een gezamenlijke huiskamer en keuken
  • een gezamenlijk beschut terras

Wat kunt u doen in Molenhof?

Vrijwilligers van de wandelclub komen elke vrijdag bewoners halen, die zin hebben in een wandeling. Wekelijks kunnen bewoners meedoen aan bewegen op muziek. Daarnaast worden op de locaties Molenschot en Daelhoven activiteiten georganiseerd, zoals tekenen of muziek luisteren, waaraan u kunt meedoen. Maandelijks bezoeken Cliniclowns de Molenhof.

Kaart