Wandelclub vrijwilliger

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg (Loesje). Samen in een kleine of grotere groep wandelen in de natuur.

In het kort

Aantal uur per week

1 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Baarn | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Wandelen in groepsverband is toch gezelliger. Het is weer een moment voor de ouderen om de elementen te ervaren; een frisse neus halen en de wind door de haren laten gaan. In een wandelgroep ontstaan vaak goede gesprekken en hilarische momenten.

Afhankelijk van de regio wordt er een korte of lange afstand gewandeld. Bewoners zitten mogelijk in een rolstoel of hebben een rollator. Er is altijd een vaste medewerker aanwezig en er wordt alleen gewandeld bij geschikt weer.

Baarn

Donderdagmiddag van 13.30 - 16.00 uur (lange afstand). we rijden in onze bus naar een mooie plek in de omgeving van Baarn en Lage Vuursche met ongeveer acht ouderen, die zeer goed kunnen lopen.

Bilthoven

Dagen overeen te komen (korte afstand). We vertrekken vanaf de eigen locatie en wandelen in de omgeving.

Driebergen

Donderdagochtend van 10.00 - 12.00 uur (korte afstand). We vertrekken vanaf de eigen locatie en wandelen in de eigen omgeving, maximaal 1 uur in rustig tempo. Aansluitend wordt iets gedronken.

Soest

Maandagmiddag en dinsdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur (korte afstand). We vertrekken vanaf de eigen locaties in Soest en wandelen met een groepje van 6 tot 8 bewoners.

Heb je belangstelling?

Lijkt deze zinvolle tijdbesteding je leuk? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.