Open sollicitatie

Zit de perfecte vacature in ons vacature-overzicht er niet bij, maar wil je toch iets betekenen voor ouderen? We hebben een breed scala aan behoeften van de ouderen waarbij wij proberen aan te sluiten.

In het kort

Aantal uur per week

1 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Amersfoort | Baarn | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Menselijk contact, praktische hulp, wandelmaatjes, samen zijn, muziek luisteren, praten, geen enkele behoefte is ons vreemd. Eenzaamheid en afhankelijkheid zijn twee belangrijke aspecten voor de oudere bewoners.

Ervaring in de omgang met ouderen is niet noodzakelijk, maar enthousiasme en betrokkenheid daarentegen wel. Misschien heb jij iets anders in gedachten waar jij mee kunt helpen?

Heb je interesse in een zinvolle tijdbesteding? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar jij graag vrijwilliger wilt worden. Samen kunnen we vrijblijvend uitzoeken hoe we jouw talenten en vaardigheden kunnen inzetten. Wie weet komen we tot een leuke en nieuwe uitdaging.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.