Koken en helpen bij de avondmaaltijd

Op onze kleinschalige woningen voor ouderen met dementie wordt elke avond een verse maaltijd bereid. Daar waar mogelijk helpen bewoners graag mee.

In het kort

Aantal uur per week

2 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Amersfoort | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Heb jij feeling met koken en wil jij op een vaste avond van de week voor een ander koken? Je kunt dan samen met de ouderen en de zorgmedewerker aan tafel om er een gezellige maaltijd van te maken. Na het toetje nog even opruimen en als de tijd het toelaat wellicht nog natafelen.

Heb je interesse in zinvolle tijdbesteding en wil jij je inzetten voor de avondmaaltijd? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.