Koffieschenkers

Wil jij blijde gezichten zien, leuke contacten opdoen en verrassende gesprekjes aangaan in de geurende aroma's van koffie? Dan is dit je droombaan!

In het kort

Aantal uur per week

1 tot 2 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Baarn | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

In deze dankbare functie zorg jij ervoor dat de koffie (en thee) uitgeschonken wordt aan de bewoners. Dit kan in een kleine woonomgeving zijn, zoals een 'huisje' op een locatie of een iets grotere woonvorm met verschillende etages. Afhankelijk van de locatie, het rooster en jouw beschikbaarheid word je ingedeeld en ingewerkt.

Heb je interesse in deze zinvolle tijdbesteding? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.