Helpende handen in de zorg

Graag willen we bewoners, naast de basiszorg, de liefdevolle aandacht geven die zo belangrijk en noodzakelijk is. Helaas hebben ook wij te maken met krapte in de zorg en ondersteunende diensten.

In het kort

Aantal uur per week

1 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Baarn | Bilthoven | De Bilt | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

Heb jij tijd over en wil je (hoe klein ook) iets voor de bewoners en onze medewerkers betekenen? Dan zijn wij op zoek naar jou! In goed overleg word je ingezet in een groepshuiskamer, de keuken of kleine ondersteunende taken als maaltijd/koffiemomenten, een gezellig praatje of spelletje e.d. Wij kijken samen wat bij jou past. Er kan gekozen worden uit elke dag van de week en uit ochtend-, middag of avonddiensten.

Heb je interesse in een zinvolle tijdbesteding? Ga dan naar coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coordinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.