Groenliefhebbers

Bij Silverein hebben we diverse locaties met prachtige tuinen en groenprojecten.

In het kort

Aantal uur per week

1 tot 4 uur per week

Plaats

Diverse locaties | Amersfoort | Baarn | Doorn | Driebergen | Lage Vuursche | Soest | Soesterberg

Salaris (o.b.v. 36 uur)

0 € per maand

We zoeken vrijwilligers met groene vingers, die graag (klein of groot) onderhoud willen doen. Afhankelijk van de locatie en je eigen voorkeur, werk je samen met meerdere vrijwilligers of alleen. Soms werk je ook samen met de bewoners of begeleid je hen bij het tuinieren.

In Amersfoort hebben we vooral bloementuinen, een moestuin en mini groentetuintjes. Hier werk je geregeld samen met de bewoners.

In Baarn beheren wij een kweekkas bestemd voor het opkweken van bloemen en groenten. Daarnaast werk je soms samen met de bezoekers die je een handje zullen helpen.

In Driebergen hebben we een pluk- & zoemtuin, waarbij je samen met bewoners onderhoudt pleegt en met bloemen en vaste planten in de weer bent.

In Lage Vuursche beheren we een kleine moestuin met kas. Hier werk je soms samen met bewoners, die je een handje zullen helpen of die jij soms een beetje begeleidt en helpt.

In Soest hebben we vooral bloementuinen.

Het tijdstip en de frequentie van de werkzaamheden bepalen we in overleg.

Heb je interesse in zinvolle tijdbesteding? Klik dan op coördinatoren vrijwilligerswerk om in contact te komen met de coördinator vrijwilligerswerk van de regio waar je graag vrijwilliger wilt worden.

Silverein 230323 4094 GROEP (2)

Coördinatoren vrijwilligerswerk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.