Theatervoorstelling

Reserveer hier jouw tickets voor de gratis theatervoorstelling 'Mag ik je kussen?' Deze voorstelling speelt van 4 tot en met 7 april speciaal voor alle medewerkers van Silverein in het ICOONtheater in Amersfoort. Ben jij erbij?

Vol = vol dus zorg dat je er op tijd bij bent!

Mag ik je kussen?

Een eerlijke en uitdagende voorstelling, gemaakt voor iedereen die werkt in de verpleging, verzorging en thuiszorg. Voor jou dus.. Spraakmakend en een hart onder de riem tegelijk.

Na afloop gaan we samen het gesprek aan over de zorg van morgen. Over hoe we er samen voor zorgen dat jouw werk in de zorg leuk blijft. Want je hoeft het niet alleen te doen, maar het moet wel anders. Met elkaar bespreken we hoe dan. Ben jij erbij?

Voorstellingen

De voorstellingen zijn op:

Dinsdag 4 april
15.30 – 18.15 uur
19.00 – 21.45 uur

Woensdag 5 april
09.30 – 12.15 uur
13.00 – 15.45 uur

Donderdag 6 april
09.30 – 12.15 uur
13.00 – 15.45 uur

Vrijdag 7 april
15.30 – 18.15 uur
19.00 – 21.45 uur

Reserveer jouw ticket

Meld je hier aan voor een van de voorstellingen.

Er zijn per voorstelling 150 plaatsen beschikbaar. Je kunt maximaal 1 plaats reserveren. Wil je samen met een collega de voorstelling bezoeken, dan dient hij of zij zelf een reservering te maken. Het is niet mogelijk iemand van buiten Silverein mee te nemen naar de voorstelling.

Vol = vol dus zorg dat je er op tijd bij bent!

Nieuwsgierig?

Nieuwsgiering naar de voorstelling? Bekijk hier de trailer:

Graag tot ziens bij een van de theatervoorstellingen!

ICOONtheater
Leeghwater 1-3
3825 MR Amersfoort

Klik hier voor een routebeschrijving naar het theater. Kom je met het openbaar vervoer? ICOONtheater ligt pal naast station Amersfoort Vathorst. Zie voor meer informatie www.icoontheater.nl.

Vervoer

Lukt het niet om met eigen vervoer of het openbaar vervoer te komen? Geef dit dan door aan communicatie@silverein.nl onder vermelding van je naam, de datum dat je de voorstelling bezoekt, en plaats van vertrek. Wij maken hiervan een overzicht en zullen bij veel vraag busvervoer inzetten.

Vergoeding

Silverein vergoedt voor medewerkers gemaakte reiskosten. Je kunt deze op de gebruikelijke manier declareren in AFAS. Kies voor de optie ‘Zakelijk km’s’. Je krijgt dan een vergoeding van € 0,30 per kilometer.