Werken bij website Silverein staat live

27-04-2022

Na een periode van hard werken, keuzes maken, overleggen en testen is het dan zover: Silverein heeft nu een aparte, verfrissende Werken-bij website waarop onze vacatures staan. De beleving van de kandidaat staat centraal bij deze site en heeft een eigentijds ontwerp.

Met deze nieuwe website willen we beter aansluiten op wat kandidaten willen zien en lezen en het sollicitatieproces voor nieuwe collega’s nog eenvoudiger maken

Medewerkers in de hoofdrol

Op de nieuwe vacaturewebsite spelen medewerkers van Silverein de hoofdrol. Ten eerste omdat maar liefst 17 (!) (oud-)medewerkers model wilden staan voor deze website. Hoe leuk is dat! Maar ook omdat meerdere collega’s zijn geïnterviewd voor de totstandkoming van de site.

Het thema op de website ‘Goede zorg begint bij jou’. Daarmee bedoelen we dat als jij je goed voelt, je nog meer kunt betekenen voor de mensen om je heen.