Verbindingsdagen voor medewerkers Silverein

11-10-2021

Silverein, Prinsenstichting en Zideris (samen Zorggroep De Opbouw) organiseren voor alle collega’s woensdag 13 en donderdag 14 oktober de Verbindingsdagen. Tijdens deze dagen genieten zij van interessante lezingen en voorstellingen van o.a. Erik Scherder, Jaap Bressers, workshops over Omdenken, de overgang, duurzaamheid, een eigen 'dragons den' en een mooie afsluiting door spoken-word artiest Levi Noe en veel meer! Als bezoeker van onze website kunt u hierbij zijn!

Op 13 en 14 oktober is deze link de hele dag actief en kunt u onze livestream volgen: https://eventleader.eu/opbouw-verbindingsdagen/#/page/livestream-1
De Verbindingsdagen zijn voor medewerkers en vrijwilligers om weer nieuwe energie op te doen na een pittig jaar, om elkaar te ontmoeten, te ontspannen, samen te genieten en elkaar te inspireren en te versterken.

Het online programma ziet er als volgt uit:

Online programma

Iedereen is welkom op de ontmoetingsplekken

Op een drietal Silverein locaties (Beukenstein, De Biltse Hof en Birkhoven Park) richten we daarnaast gezellige ontmoetingsplekken in, waar ook cliënten en hun naasten welkom zijn voor een kop koffie met wat lekkers erbij en waar zij het online programma kunnen volgen vanaf een groot scherm.