Silverein biedt webinars ‘Omgaan met dementie’

02-04-2023

Uw naaste, uw geliefde heeft dementie. Steeds opnieuw wordt u met de vraag geconfronteerd: wat kan ik nu het beste doen, zeggen of juist laten?

Trainer & coach Dementie Els Jacobs geeft dit voorjaar twee keer een webinar (online presentatie) ‘Omgaan met dementie’. Zij heeft jarenlange ervaring in de zorg met mensen met dementie, in haar werk en haar persoonlijke omgeving. Daardoor weet zij van binnenuit hoe verschillend deze belevingen kunnen zijn. Graag deelt Silverein de kennis die zij in huis heeft met familie en naasten. Zo kunt u een beter beeld krijgen van de ziekte en wordt u houvast geboden in hoe u kunt omgaan met uw geliefde die dementie heeft.

In het webinar komt aan bod:

• Hoe werkt het brein van mensen met dementie
  • Hoe ga je om met gedrag dat je niet begrijpt?
  • Hoe sluit je zo goed mogelijk aan bij iemand met dementie?

Wanneer?

• Dinsdagavond 4 april van 19.00 – 20.00 uur
  • Dinsdagmiddag 18 april van 14.00 – 15.00 uur

Meedoen:

U kunt het webinar ‘Omgaan met dementie’ bijwonen via onze online leeromgeving PitStop. Ga naar internet via Google Chrome en type in: opbouw.capp12.nl/open-courses

U komt dan in de leeromgeving, waar u een account aanmaakt. Hier kiest u voor het webinar dat u wilt volgen. U vindt er een Zoom-link om mee te doen. Tijdens het webinar is er een host aanwezig aan wie u per chat vragen kunt stellen.