Nieuwe organisatie Silverein viert een klein, maar bijzonder feestje!

01-07-2021

Op donderdag 1 juli jl. was het dan eindelijk zover. Na maanden van voorbereiding werd de fusie De Brug, De Bilthuysen en Lyvore formeel bekrachtigd. Vanaf dat moment gaan we gezamenlijk verder als Silverein. Deze, toch wel bijzondere, dag lieten we niet zomaar voorbij gaan. Met een aantal festiviteiten werd deze dag een feestdag met een gouden randje.

Een Silvereintje

Silvereintjes zijn kleine gebakjes, die speciaal voor deze feestelijke gelegenheid zijn gemaakt. Deze werden op alle locaties bezorgd, zodat iedereen daar heerlijk van kon genieten.

Locaties kregen bezoek

Op alle locaties werd door de directie en management een bezoek gebracht. Om cliënten, medewerkers en vrijwilligers te ontmoeten, te feliciteren, maar vooral om een feeststemming te brengen. Alle locaties/afdelingen/woningen ontvingen een vrolijke feesttas met versiering. Dat leverde gezellige entrees, huiskamers en gangen op.

Een muzikale omlijsting van een feestelijke dag

Een feestje kan natuurlijk niet zonder muziek. Met dank aan de activiteitenbegeleiders/welzijnscoaches en vrijwilligerscoördinatoren voor de organisatie, werd elke locatie vereerd met een bezoekje van een draaiorgel, voor een feestelijke, muzikale touch. Een enkele locatie regelde een ander initiatief. Meezingen met bekende smartlappen, Hollandse hits en de hippe top 40.

Bij een feestje hoort ook een presentje

Alle cliënten, medewerkers en vrijwilligers ontvangen op of rond deze bijzondere datum een tasje met een aantal leuke leuke items. Met de grootte die de organisatie nu heeft, is dit een behoorlijke logistieke operatie. Maar de afdeling service en logistiek pakt dit graag op.

Onze locaties, zorg en ondersteuning blijft gewoon hetzelfde

Al met al een heerlijke en feestelijke dag, waar iedereen op eigen wijze van genoot. Dat we met elkaar Silverein zijn, kan nu niemand meer zijn ontgaan. Wel willen we nogmaals benadrukken dat, ook nu we Silverein zijn, er niets verandert aan de locaties en de zorg en ondersteuning die wij geven. Die blijft vertrouwd, zoals u van ons gewend bent.