Welkom, Marc Kosman!

04-12-2020

Deze week is Marc Kosman begonnen als directeur bij Silverein (voorheen: De Brug, De Bilthuysen en Lyvore). Hij volgt daarmee Emma Beaujon op, die op 1 oktober dit jaar de organisatie na 7 jaar heeft verlaten.

Marc werkte al eerder in de ouderenzorg, onder andere bij Livio, een zorgorganisatie in het oosten van het land. Hij heeft er zin in zijn kennis en ervaring in te zetten bij Silverein (voorheen: De Brug, De Bilthuysen en Lyvore). Daarbij richt hij zich graag op het bereiken van mooie dingen en maakt zich graag sterk voor het creëren van verbindingen. “Hopelijk wordt 2021 het jaar waarin we kunnen terugkijken op een coronatijd die we achter ons hebben gelaten. Met onze enorme gezamenlijke inspanning hebben we die tijd doorstaan. 2021 wordt het jaar waarin we verder gaan bouwen. Blijven bouwen aan een mooie dag voor ouderen, bouwen aan gezamenlijke organisatie en bouwen aan nog meer plezier in het werk.”

Marc heeft er dan ook zin in om de handen uit de mouwen te steken en om van Silverein één mooie, fijne organisatie te maken voor cliënten en naasten, vrijwilligers en medewerkers. “In deze tijd van individualisering en afstand vind ik verbinden en aandacht hebben voor elkaar belangrijk. Onze ouderen hebben altijd voor ons gezorgd. Wanneer zij zelf zorg nodig hebben, moeten ze op ons kunnen rekenen. We helpen ze niet door hun leven over te nemen, maar door ervoor te zorgen dat ze zo lang mogelijk zelf de regie kunnen behouden.”

Wij heten Marc van harte welkom en wensen hem veel werkplezier!