Ontmoet de zorg!

20-10-2021

Deze Meet & Match is bedoeld voor iedereen die informeel wil kennismaken met zorg en welzijnsorganisaties in de regio, en zich wil oriënteren op werken en/of leren in zorg en welzijn.

Meet & Match

Op maandag 25 oktober 2021 organiseren Utrechtzorg, het WGSP Amersfoort, Gooi en Vechtstreek en Midden-Utrecht samen een Meet & Match zorg en welzijn in Amersfoort. Deze Meet & Match is bedoeld voor iedereen die informeel wil kennismaken met zorg en welzijnsorganisaties in de regio, en zich wil oriënteren op werken en leren in zorg en welzijn.

En (uiteraard) zijn wij van de partij!

Een recruiter kan jou alles vertellen over het werken bij Silverein en de vacatures.

Een Praktijkopleider informeert jou graag over de verschillende opleidingsmogelijkheden.

Een zorgprofessional vertelt jou hoe mooi het vak is en waar haar/zijn dagelijks werk uit bestaat.

Tijdens de Meet & Match worden ook de volgende workshops aangeboden:

• Catwalktraining: In deze workshop leren deelnemers hoe zij zichzelf van hun beste kant laten zien.
  • Dementievriendelijke en belevingsgerichte zorg: Tijdens deze workshop worden deelnemers meegenomen in de wereld van dementiezorg en leren ze hoe ze dementievriendelijk kunnen zijn. Een laagdrempelige manier om te ontdekken of een baan in de (ouderen)zorg iets voor hem of haar is.
  • Kansen binnen zorg en welzijn: Sterk in je werk coaches vertellen over de eerste stappen die men kan zetten om in één van de verschillende werkvelden in zorg en welzijn aan de slag te gaan.

Foto

Door een professionele fotograaf kun je een mooie profielfoto laten maken voor op jouw jouw LinkedIn-profiel of CV. Dus trek je mooiste kleren aan en kam je haar goed. Say Cheese!

Datum: Maandag 25 oktober, 9:30 - 12:30 uur
Locatie: Leerhotel Het Klooster, Daam Fockemalaan 10, Amersfoort

Coronatoegangsbewijs

Bij binnenkomst wordt er gecontroleerd op een coronatoegangsbewijs. Houd ook je ID bewijs bij de hand.

Dat kan heel gemakkelijk door een mail te sturen naar rosa.bouwman@uwv.nl