Kerstkaartenactie ROC Midden Nederland

18-12-2020

170 Kerstkaarten, gemaakt door studenten van het ROC Amersfoort, afgeleverd voor bewoners en medewerkers!

De Campus Amersfoort van het ROC Midden Nederland heeft vandaag 170 (!) kerstkaarten afgeleverd voor bewoners en medewerkers van de woningen van Birkhoven Park, Quercus en Villa de Eik.

De twee directieleden Eric Holtman en Rene Gelens kwamen de kaarten persoonlijk afleveren, verkleed als Kerstman. Vanwege de aangescherpte maatregelen was het niet mogelijk de kaarten te laten overhandigen door studenten van de Campus Amersfoort van het ROC Midden Nederland.

Monique Meester, managementassistent bij het ROCMN en onderdeel van de Campus in Actie: “Ook onze studenten schrijven zulke lieve groeten op de kaarten, echt hartverwarmend! Op deze manier willen we iets doen voor mensen die het op dit moment moeilijk hebben, de ouderen. En willen onze studenten laten zien wat er gebeurt in de maatschappij.”

ROC Midden Nederland (Campus Amersfoort) en Silverein (voorheen: Lyvore) werken onder andere samen aan het Wijkleerbedrijf Amersfoort en Modulair Leren (voor zij-instromers en doorstromers in de zorg).

Meer weten over deze unieke en verrassende actie? Bekijk de video, gemaakt door het ROC Midden Nederland.

Afbeeldingen