Florence Nightingale Fair 2022

31-03-2022

De Florence Nightingale Fair is een evenement op 11 en 12 mei 2022 in Veenendaal voor en door zorg professionals (verzorgenden en verpleegkundigen).

Tijdens deze Fair draait alles om jou als zorgprofessional en komen alle aspecten van het werken in de zorg voorbij. Je krijgt de kans om diverse workshops en masterclasses te volgen en kan daarnaast genieten van muziek, theater, de lekkerste hapjes van diverse foodstands en een interessante beurs.

Ervaring

Collega Yvonne heeft deze fair al een aantal keer bezocht:

"Ik ga erheen omdat je er accreditatiepunten voor krijgt. Maar het is vooral een fantastische fair voor alle verzorgenden. Ze hebben vele kraampjes met de nieuwste snufjes wat betreft hulpmiddelen, erg veel informatie wat je weer op de werkvloer kan gebruiken. Er zijn ook altijd workshops waar je aan mee kan doen. Op hun site kun je zien welke workshops ze dit jaar bieden."

Kortom: een informatieve, gezellige en interessante beurs waarbij het echt om jou draait!

• Wanneer: 11 en 12 mei 2022
  • Locatie: De Basiliek, Veenendaal
  • Mooi meegenomen: Geaccrediteerd voor 5 punten bij het Kwaliteitsregister V&VN
  • Voor wie bedoeld: voor alle zorgmedewerkers van niveau 3, 4, 5 en 6 (verzorgenden, verpleegkundigen en andere zorgprofessionals).

Silverein stand

Ook Silverein is dit jaar op deze Fair van de partij. Met een mooie stand informeren wij zorgprofessionals over het werken en/of (verder)leren bij Silverein. Loop gerust binnen, onze recruiters Wendy, Linda en Jolanda vinden het leuk je alles te vertellen over het werken bij Silverein.

Ben jij onze gast?

Wil jij ook graag (gratis) naar de Florence Nightingale Fair? Solliciteer dan voor 19 april 2022 op één van onze vacatures Verzorgende IG, Verpleegkundige niveau 4, 5 of 6 en wij nodigen je graag als onze gast uit.

VACATURES

We ontmoeten je graag!