Buurthuis de Brug opent zijn deuren weer

20-05-2021

Buurthuis De Brug mag vanaf 25 mei weer open. We zijn blij dat we elkaar na ruim een half jaar eindelijk weer in het Buurthuis kunnen ontmoeten!

We beginnen met een opstartprogramma om gezamenlijk weer te genieten van een goede kop koffie, een fijn gesprek en even heerlijk bewegen. Het programma met koffie- en beweegmomenten vindt u hier. Daarnaast bieden wij ook nog steeds lekkernijen ‘to go’ aan, zodat u ook thuis nog kunt genieten. Begin van dit jaar zijn we gestart met het aanbieden van deze 'to go' lekkernijen en dit bleek  zo'n groot succes, dat we hier voorlopig nog even mee doorgaan.

We beginnen het programma in kleine groepen en hopen dit te zijner tijd te kunnen uitbreiden. Het aanmelden voor de activiteiten gebeurt op afspraak. Vanwege de beperkte ruimte is er maar een aantal plekken beschikbaar. Meer richtlijnen voor uw bezoek aan het Buurthuis leest u hier.

Voor aanmelding en of meer informatie kunt u terecht bij de gastvrouwen via telefoonnummer: 0343-510366 of mail: buurthuis@iszdebrug.nl.

Wij staan te popelen om weer van start te mogen en hopen elkaar weer gauw te ontmoeten bij Buurthuis de Brug!