Brigitte Jacobs directeur ouderenzorg van Silverein

28-03-2024

Brigitte Jacobs start per 1 juli a.s. als directeur ouderenzorg van Silverein. Samen met Timon Dijkman, directeur bedrijfsvoering, vormen zij samen de directie.

Momenteel werkt Brigitte als directeur langdurige zorg bij Rivas Zorggroep. Rivas Zorggroep is een organisatie die zowel ziekenhuiszorg als ouderenzorg biedt en het belangrijk vindt dat deze zorg goed op elkaar is afgestemd.

Brigitte: “ De toekomst van de zorg en dienstverlening voor kwetsbare mensen is gebaat bij oprechte samenwerking tussen cliënt, zijn sociaal netwerk en de professional. En tussen organisaties onderling. Belangrijk daarbij is dat de cliënt zoveel als mogelijk eigen regie heeft. Het Team van de Toekomst, waar binnen Silverein op dit moment hard aan wordt gewerkt, vind ik een prachtig initiatief. Het realiseren van dit soort innovatieve ideeën geeft mij energie; mensen verbinden vanuit een inspirerende visie en juist cliënt en zijn netwerk vroeg bij ontwikkelingen te betrekken. Want daar zit de kennis en ervaring”

Silverein heet Brigitte van harte welkom en wenst haar veel succes en werkplezier toe!