Banenmarkt 19 maart 2022 - Doorn

07-03-2022

Ontdek wat goed bij jou past tijdens de zorgexperience op zaterdag 19 maart 2022.

Ontdek jij de zorg?

Tijdens dit event kan jij laagdrempelig in gesprek met werkgevers uit zorg en welzijn, waaronder Silverein, bij jou in de buurt. Ook kan je verschillende workshops volgen, je CV of LinkedIn laten checken, een foto laten maken en in gesprek met een loopbaancoach voor persoonlijk advies.

Ervaar de ‘reis van je leven’ tijdens dit event: Van kraamzorg tot ouderenzorg, en alles er tussenin, we laten je zien dat zorg en welzijn overal is. Met een baan in zorg en welzijn maak jij echt het verschil in iemands leven!

📍 Adres

Bartimeus - Oude Arnhemse Bovenweg 3 - Doorn

📍 Tijd

Van 10.00 - 12.30 uur staan de deuren voor je open en staan onder andere de recruiters van Silverein voor je klaar.