Sparrenheide

Sparrenheide 1
3971 DA Driebergen-Rijsenburg

Sparrenheide is een locatie van Silverein in Driebergen waar sfeer en ontmoeting centraal staan. U kunt hier prettig wonen in een veilige, groene omgeving. In Sparrenheide vinden we het belangrijk dat u gelukkig en tevreden bent, en dat u zich thuis voelt in verbondenheid met anderen.

Altijd gezelligheid en aanspraak wanneer u wilt

Sparrenheide is prachtig gelegen, omgeven door bossen en in een rustige wijk. Het huis telt 93 appartementen op vijf afdelingen, verdeeld over drie etages. Wanneer u niet meer thuis kunt blijven wonen, dan krijgt u bij Sparrenheide de en ondersteuning die u nodig heeft. Naast enige beperkingen, kan er ook sprake zijn van psychische problemen, zoals dementie of geheugenproblemen. Ook in dat geval kunt u met een veilig, verzorgd en vertrouwd gevoel bij ons komen wonen.

Binnen en buiten Sparrenheide is het heerlijk toeven

De begane grond van Sparrenheide is levendig en sfeervol. Naast een ruime en gastvrije entree vindt u onder andere een winkeltje, een lounge en een brasserie, waar veel mensen graag hun tijd doorbrengen. Naast samen genieten van een hapje, drankje en een goed gesprek, worden er dagelijks verschillende activiteiten georganiseerd. De Brasserie is een belangrijke ontmoetingsplek voor bewoners, hun familie en vrienden. Er is een ruim terras, dat in de zomer is voorzien van parasols. Via het terras loopt u zo het bos in, of één van de verschillende tuinen. Het is de moeite waard om een ​​wandeling rond het gebouw te maken. Er zijn wandelpaden aangelegd die ook prima toegankelijk zijn in een rolstoel of met andere loopmiddelen.

Hoe woont u in Sparrenheide?

• U beschikt over een eigen zit- / slaapkamer en badkamer.

• Er is een gemeenschappelijke huiskamer. In deze huiskamer bruist het van de gezelligheid. Hier wordt gezamenlijk gegeten en gedronken en er worden allerlei activiteiten georganiseerd.

• Er is een winkeltje waar u voor talrijke producten terecht kunt.

• Er is een brasserie op de begane grond, die graag wordt gebruikt als ontmoetingsplek.

• Sparrenheide is gelegen in een groene, bosrijke omgeving.

• Kerkdiensten: op zondag kunt deelnemen aan een kerkdienst.

Neem vast een kijkje

Via deze virtuele tour krijgt u vast een indruk van de locatie Sparrenheide:

Huurwoningen

Op Sparrenheide zijn ook een aantal huurwoningen. Wilt u meer informatie over of in aanmerking komen voor deze zogeheten aanleunwoningen? Neemt u dan contact op met Habion, telefoon 030-220 47 04 of info@habion.nl. Zij verhuren de woningen. Heeft u zorg nodig? Daarvoor kunt u terecht bij Zorg thuis van Silverein.

Kaart