De Koperwiek

Bezoekadres

Koperwieklaan 3
3722 CB Bilthoven

In De Koperwiek kunt u uw leven op uw eigen wijze leiden. U bepaalt hoe u de dag indeelt, wij passen ons aan.

Zelfstandig wonen met zorg in nabijheid

In de mooi aangelegde tuin van De Koperwiek met veel gezellige zitjes en een volière is het goed toeven. Aan de voorzijde bevindt zich een sfeervol beschut terras. De centrale ontmoetingsruimte beneden is de plek waar u eet. Wij bieden u een dagelijks keuzemenu aan. U kunt er ook een kop koffie met iets lekkers kopen voor uzelf en uw bezoek. Daarnaast vinden er in de centrale ontmoetingsruimte ook verschillende activiteiten plaats.

In De Koperwiek woont u zo zelfstandig mogelijk, met hulp van uw mantelzorgers. Er is 24/7 ondersteuning en begeleiding in huis. In deze beschermde woonomgeving blijft u zelfstandig, met een veilig gevoel. Onze insteek: uw eigen manier van leven zoveel mogelijk zelf voortzetten in nabijheid van zorgmedewerkers en medebewoners. Hierbij heeft u de regie en maakt u zelfstandig afspraken met bijvoorbeeld uw huisarts of apotheek.

Hoe woont u in De Koperwiek?

In De Koperwiek heeft u:

• een tweekamerappartement, voorzien van hoog/laag bed, brand-/rookmelder, gordijnen en vloerbedekking
  • een keukentje
  • een alarmeringssysteem

Wat kunt u doen in De Koperwiek?

Er is een uitgebreid activiteitenprogramma. Als u in De Koperwiek woont ontvangt u maandelijks een activiteitenoverzicht.

Neem vast een kijkje

Huurwoningen

De Koperwiek telt 33 huurwoningen. Dit zijn driekamerappartementen van 75 m2 en groter. Wilt u meer informatie over of in aanmerking komen voor deze zogeheten aanleunwoningen? Neemt u dan contact op met MVGM via www.ikwilhuren.nu.  Zij verhuren de woningen. Heeft u zorg nodig? Daarvoor kunt u terecht bij Zorg thuis van Silverein.

Kaart