Thuis aan tafel

Lekker eten is belangrijk. Het is een van de dingen die het leven mooi maakt. Met onze maaltijdservice kunt u ook thuis genieten van een smakelijke maaltijd.

Silverein Doorkijk In De Woning Met Client Aan Tafel

Het Gemakspannetje

Het Gemakspannetje, maaltijdservice van Silverein bezorgt heerlijke koelverse maaltijden bij u thuis. Zo kunt u zorgeloos genieten van lekker eten zonder daarvoor uren in de keuken te staan. Het Gemakspannetje is er niet alleen bewoners en/of cliënten van Silverein, maar ook voor alle inwoners van gemeente De Bilt.

Ruime keuze uit verse gezonde maaltijden

Bij Het Gemakspannetje heeft u een ruime keuze uit een gevarieerd aanbod van verse gezonde maaltijden, u kunt kiezen uit voorgerechten, hoofdgerechten, nagerechten en bijgerechten. Of u nu trek heeft in een voedzame soep, een ouderwets lekkere stamppot of een Italiaanse pastaschotel.

Hoe werkt het?

U kunt uw maaltijden bestellen door telefonisch contact met ons op te nemen. Op dinsdag en/of vrijdag bezorgen wij de koelverse maaltijden die u bestelt, bij u thuis. U kunt per keer voor meerdere dagen tegelijk bestellen. Wilt u hulp bij het bestellen van maaltijden? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Koelverse maaltijden

Wanneer uw maaltijden worden bezorgd, zijn deze koelvers, waardoor u deze alleen nog hoeft op te warmen. Dit kan in de magnetron of in de oven. Bij uw maaltijd ontvangt u altijd een bereidingsinstructie.

Maaltijdservice gemeente Soest

Woont u in de gemeente Soest (inclusief Soesterberg)? Dan kunt u naast Het Gemakspannetje ook gebruik maken van een maaltijdvoorziening aan huis van de SWOS, bestaande uit warme, koelverse en vriesverse maaltijden (ook vegetarisch). Er kan rekening worden gehouden met uw dieet. Voor actuele prijzen en uitgebreide informatie verwijzen wij een u graag naar de website van de SWOS.