Wie zijn wij?

Cliënten ontmoeten Silverein wanneer ze voor ingrijpende keuzes staan. Grote beslissingen, vaak op moeilijke momenten in het leven. Werk je bij Silverein, dan ben je betrokken bij dat leven. Bij de mooie kanten, maar ook bij het verdriet. Je kijkt, je luistert, je stelt vragen. Je zorgt, je ondersteunt, je werkt aan herstel. Altijd met een helder doel voor ogen.

Werken Bij Silverein Aan Tafel Met Twee Clienten En Verzorgende

Jouw werk doet ertoe

Samen met je collega's lever je een bijdrage aan een waardevol leven voor talloze ouderen. Of cliënten nu thuis wonen of dat ze bij ons komen wonen: we zorgen ervoor dat ze zo lang mogelijk de regie houden over hun leven en zich thuis blijven voelen. Het maakt niet uit in welk huis. Zo dragen we bij aan een zo prettig mogelijk leven in de laatste levensfase.

Respect voor persoonlijke wensen

Jij hebt oprechte interesse voor het verhaal achter de persoon. Het levensverhaal van de cliënt is de rode draad in de zorg die jij en je collega’s leveren. Bij Silverein luister je naar de wensen en behoeften van de cliënten en je past de zorg hierop aan. Jouw werk speelt zich meestal af in de woonomgeving van de cliënten. Dat vraagt om een zorgvuldige benadering. Respect voor persoonlijke wensen staat voorop.

Ruimte om jezelf te zijn

We vinden het belangrijk dat niet alleen onze cliënt, maar ook jij je thuis voelt bij ons. Jij weet wat je nodig hebt om prettig te kunnen werken. We zorgen ervoor dat het werk dat je doet bij jou past en is afgestemd op jouw behoeftes, wensen en ervaringen. Wij gaan samen met jou op zoek naar de beste mogelijkheden om je talenten te ontwikkelen. Binnen Silverein is er ruimte voor een eigen mening en we stimuleren diversiteit binnen de organisatie.

Werk waar je blij van wordt

Blije collega’s, een fijn team, werk dicht bij huis, meer uitdaging, opleiding naar wens en vooral werk dat ertoe doet. Dat hebben de functies bij Silverein allemaal in zich en wij noemen dat:

#werkwaarjeblijvanwordt

Lees verder over ons verhaal en onze visie & waarden.

Silverein in een notendop

• Cliënten van Silverein ontvangen zorg, behandeling en ondersteuning vanuit 4 disciplines:
    Revalidatie & herstel, Zorg Thuis, Wonen met zorg en de Ontmoetingscentra.
  • Bij Silverein werk je samen met bijna 3.000 medewerkers en de hulp van 1.500 vrijwilligers.
  • Je vindt ons in Amersfoort, Baarn, Bilthoven, de Bilt, Driebergen, Doorn, Lage Vuursche, Maartensdijk, Soest en Soesterberg.
  • Silverein maakt deel uit van Stichting De Opbouw.