Een warm welkom

De één wordt blij van werken dichtbij huis, de ander vindt het vooral belangrijk dat er opleidingsmogelijkheden geboden worden. Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar één ding vindt iedereen fijn: een warm en welkom gevoel ervaren. En laat nu juist dat hetgeen zijn waar onze medewerkers goed in zijn! Zij rollen (denkbeeldig) graag de rode loper voor jou uit op jouw eerste werkdag. Door middel van een inwerktraject leer je je team, de organisatie maar vooral de bewoners/cliënten goed kennen. Wil jij zelf ontdekken hoe een warm welkom voelt?

Jouw vak

Als Verzorgende IG / Eerst Verantwoordelijk Verzorgende ben je een echte deskundige op jouw vakgebied. Zo willen wij jou dan ook graag inzetten, want dat komt zowel de kwaliteit van zorg als jouw werkplezier ten goede.
Yvonne, Verzorgende IG in de thuiszorg: "Voor mij is vooral het contact met de mensen wat mijn vak zo leuk maakt. De cliënten zijn vaak zo blij je gezicht weer te zien. Daarnaast werk ik in de thuiszorg heel zelfstandig en ben ik door mijn diploma bevoegd om veel (verpleegtechnische) handelingen uit te mogen oefenen".

Wil jij dit ook?

Enthousiast geworden en ben je in het bezit van een diploma Verzorgende IG (of vergelijkbaar)? Dan komen we graag met je in contact en vertellen we graag hoe wij voor jou de rode loper gaan uitrollen.

Actuele vacatures Verzorgende IG & Eerst Verantwoordelijk Verzorgende

Dit bieden we jou

We kijken waar jij blij van wordt als Verzorgende IG / Eerst Verantwoordelijk Verzorgende. Wil jij je vaktechnisch verder ontwikkelen door middel van een opleiding? Wil je uitdagend werk? Of juist een baan vlakbij huis? We gaan met je in gesprek om te horen wat jouw wensen zijn en wat wij je kunnen bieden.

We bieden je naast een zinvolle baan ook mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Uiteraard ontvang je van ons een eindejaarsuitkering (8,33%) en attenties bij bepaalde gebeurtenissen. Verder willen wij graag lang met je samenwerken dus ook ons contractaanbod zal je waarschijnlijk wel bevallen.

Persoonlijke buddy

Op je eerste werkdag rollen wij spreekwoordelijk onze rode loper voor je uit: wij bieden je voor de eerste 100 dagen een persoonlijke buddy. Dat is iemand uit jouw team die jou de weg wijst in de organisatie. Of je nu vragen hebt over de organisatie, nog wat moet wennen aan je nieuwe werkplek, of behoefte hebt om samen een bakkie koffie of thee te drinken: hij/zij is er speciaal voor jou.

Arbeidsvoorwaarden & CAO

Naast een mooie baan in de zorg, beloven wij je ook primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden die interessant voor je kunnen zijn.

Ervaringen van Verzorgende IG:

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of wil je meer informatie over werken bij Silverein? Neem dan gerust contact op met één van onze Recruiters.

Jolanda De Vries

Jolanda de Vries