Wat maakt het werk van een Helpende (met medicatie) zo bijzonder?

Met een glimlach achter jouw mondmasker en met lachende ogen trek je ’s ochtends de gordijnen open en wens je de bewoner een goede morgen. Je kent de bewoner goed, en weet dat zij een kopje thee op bed zeer waardeert. Dit kopje staat dan ook al voor haar klaar op het nachtkastje. Je voelt een warme hand op je arm en hoort zoals iedere ochtend: “Wat fijn dat jíj mij wakker maakt.”

Werken bij Silverein is werken met bevlogenheid en warmte. Wij geloven dat zorg anders en beter kan. Jouw team wil goede en vakkundige zorg bieden. Maar nog belangrijker is dat de cliënten/bewoners bevlogenheid en warmte ervaren. Dat vraagt om speciale vaardigheden. Je denkt vanuit mogelijkheden. Durft te veranderen en laat je niet uit het veld slaan als het even anders loopt dan verwacht. Want niet alles wat je wilt, zal meteen lukken. Maar met jouw drive en enthousiasme draag je bij aan een verandering waar iedereen blij van wordt.

Wil jij dit ook?

Hebben we jouw interesse gewekt en ben je in het bezit van een diploma Helpende niveau 2? Of heb je dit diploma niet, maar wel een opleiding gevolgd waarin je de persoonlijke zorg (wassen, aan/uitkleden, helpen bij toiletgang, mondzorg, etc.) hebt geleerd? Dan komen we graag met je in contact.
Ook als je het Helpende Zorg & Welzijn diploma in bezit hebt en daarnaast een medicatie certificaat en/of het Plus certificaat, dan kunnen wij je een mooie baan bieden.

Onze sollicitatieprocedure

Bij Silverein maken we het je gemakkelijk:

1. Telefonisch contact
  2. Kennis maken
  3. Meelopen
  4. Referentiecheck
  5. Arbeidsvoorwaarden-gesprek
  6. Aanvraag Verklaring Omtrent Gedrag

Uiteraard houden wij rekening met de corona richtlijnen.

Sollicitatieprocedure

Vacatures als Helpende

Dit bieden we jou

We kijken waar jij blij van wordt als Helpende (plus). Wil jij je medicatiemodule halen? Wil je uitdagend werk? Of juist een baan vlakbij huis? We gaan met je in gesprek om te horen wat jouw wensen zijn en wat wij je kunnen bieden.

We bieden je naast een zinvolle baan, ook brede opleidings- en trainingsmogelijkheden en mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Uiteraard ontvang je van ons een eindejaarsuitkering en attenties bij bepaalde gebeurtenissen.

Verder willen wij graag lang met je samenwerken dus ook ons contractaanbod zal je waarschijnlijk wel bevallen.

Arbeidsvoorwaarden & CAO

Naast een mooie baan in de zorg, beloven wij je ook primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden die interessant voor je kunnen zijn.

Ervaringsverhalen van Helpende:

Heb je nog een vraag?

Heb je nog een vraag of wil je meer informatie over werken bij Silverein? Neem dan gerust contact op met één van onze Recruiters.

Jolanda De Vries

Jolanda de Vries