Stacks verdienen in de zorg is een goed idee, zo werk je gelijk aan je CV!

Vakantiewerk in de zorg!

Ben je op zoek naar vakantiewerk dat je een rijke werkervaring levert voor je CV, met gezellige collega’s en cliënten die je enorm waarderen? En waar je ook nog eens goed verdient, zeker als je al eerder bij ons hebt gewerkt? Kom dan in de zomervakantie werken bij Silverein.

Onze cliënten zijn blij met je hulp!

Onze cliënten zijn ouderen die vanwege hun beperkingen zorg ontvangen van Silverein en/of in een van onze woonzorglocaties wonen. Zij hebben lichamelijke problemen of een vorm van dementie. Zij gunnen de vaste medewerkers hun vakantie en zijn blij met jongeren die hen komen helpen bij allerlei dagelijkse dingen en vaak ook met een persoonlijk praatje.

Wat ga je verdienen?

Als je bij ons komt werken, verdien je meer dan met een vakantiebaan in de supermarkt. Niet alleen door de ervaring die je opdoet, maar ook qua salaris. Je leeftijd, eerdere ervaring door vakantiewerk bij Silverein en opleiding tellen allemaal mee in je salaris. Hier zie je hoeveel je kunt gaan verdienen.

Vakantiewerk & corona virus

Juist tijdens de corona crisis moeten we er met elkaar voor zorgen dat ook in de zomer de zorg aan ouderen gewoon doorgaat. Goed voor jou om te weten dat als er op de afdeling/ in het team waar je werkt een corona uitbraak is, wij in overleg met jou gaan kijken of je kan blijven werken op dezelfde plek of dat we op zoek gaan naar een andere werkplek voor je.

Jij

• Je wilt in de zomer van 2021 graag bij Silverein aan de slag.
  • Je bent minimaal 16 jaar en in de periode juni tot en met september 2021 minimaal 3 weken aaneengesloten beschikbaar.
  • Je steekt graag je handen uit de mouwen en je werkt graag met mensen.

Meld je dan snel aan en wie weet ben jij in de vakantie onze steun en toeverlaat!

Aan de slag als …

Met of zonder opleiding in de zorg; je bent welkom!
Als je student bent aan een Verzorgende- of Verpleegkundige (MBO en HBO) opleiding, breng je in de praktijk wat je het afgelopen jaar op school hebt geleerd. Als je geen zorgopleiding volgt of hebt gevolgd dan ben je ook welkom als zorgondersteuner of facilitair medewerker.

Mogelijkheden

Volg je een zorgopleiding? Meld je dan snel aan door ons te bellen, appen of mailen.

Heb je geen zorgachtergrond? Solliciteer dan naar een van de leuke functies voor deze zomer, zoals die in het team Schoon Huis of Gastvrijheid & Lekker Eten.

Aanmelden doe je zo

Per mail: vul je gegevens in (naam, adres, telefoon, e-mailadres, welke periode zou je vakantiewerk kunnen doen en welke zorgopleiding je volgt).

vakantiewerk@silverein.nl

Per telefoon: 06 226 25 192

Salarissen vakantiekrachten

Wil je weten wat jouw salaris gaat worden? Klik dan hier.

Salaris vakantiewerk

Je kan aan de slag als

Facilitair medewerker

Als facilitair medewerker werk je bij team schoon huis (je zorgt dat de algemene ruimtes en de kamers van cliënten schoon en opgeruimd blijven) of bij team Gastvrijheid en Lekker eten (je komt te werken in het restaurant van een van de zorglocaties).

• Voor team Schoon huis: je bent 17 jaar of ouder; voor team Gastvrijheid en Lekker eten: je bent 18 jaar of ouder
  • Je bent minimaal 3 weken beschikbaar in de maanden juni t/m september
  • Je werkt op een van de woonzorglocaties in Driebergen of Bilthoven.
  • Heb je eerdere werkervaring bij Silverein? Je krijgt ‘n hoger salaris.

Zorgmedewerker

Ben jij bezig met een Helpende, Verzorgende of Verpleegkundige opleiding? Dan heb je al een bewuste keuze gemaakt om mét mensen vóór mensen te werken. Breng in de praktijk wat je het afgelopen jaar op school hebt geleerd. Ga tijdens je vakantie bij ons aan de slag als zorgmedewerker! Je mag zelfstandig zorgtaken uitvoeren, afhankelijk van hoe ver je bent met je opleiding.

• Je werkt bij Zorg aan Huis (bij de mensen thuis) of op een van de woonzorglocaties van Silverein. We hebben locaties in  de regio's Amersforot, Soest, Driebergen en Bilthoven.

Heb je het bij ons naar je zin? Kom dan na je vakantie werken als leerling, flexmedewerker of stagiair!

Zorgondersteuner

Het is niet meer mogelijk je aan te melden als zorgondersteuner: alle vakantiebanen zijn inmiddels  ingevuld!

Je brengt gezelligheid en aandacht voor cliënten, je helpt bij het bereiden en verstrekken van maaltijden, gaat mee met cliënten naar activiteiten en helpt je collega’s bij hun zorgtaken en huishoudelijke taken, zoals opruimen en schoonmaakwerkzaamheden.

• Je bent 16 jaar of ouder
  • Je bent minimaal 3 weken beschikbaar in de maanden juni t/m september
  • Je werkt op een van de woonzorglocaties in regio's Amersfoort, Soest, Driebergen, Bilthoven.
  • Heb je eerdere werkervaring bij Silverein? Je krijgt ‘n hoger salaris.

Je hebt je aangemeld, en dan?

Als je je hebt aangemeld, ontvang je van ons zo snel mogelijk bericht over de mogelijkheden voor jou om in de zomer bij ons te komen werken.