Sparrenheide - aanleunwoningen

Bezoekadres

Sparrenheide 1
3971 DA Driebergen

Sparrenheide is een locatie van Silverein in Driebergen waar sfeer en ontmoeting centraal staan. U kunt hier prettig wonen in een veilige, groene omgeving, in een aanleunwoning of in uw eigen appartement. In Sparrenheide vinden we het belangrijk dat u gelukkig en tevreden bent, en dat u zich thuis voelt in verbondenheid met anderen.

Aanleunwoningen

Zelfstandig wonen is iets wat we het liefst zo lang mogelijk willen. Gelukkig wonen we in een maatschappij waarin alles erop gericht is om zo lang mogelijk echt een eigen plekje te hebben. Zo hebben we bij Silverein op onze locatie Sparrenheide verschillende aanleunwoningen. Hier woont u geheel zelfstandig, maar er is altijd hulp vlak in de buurt.

Altijd gezelligheid en aanspraak wanneer u wilt

Sparrenheide is prachtig gelegen, omgeven door bossen en in een rustige wijk. De begane grond is levendig en sfeervol. Naast een ruime en gastvrije entree vindt u onder andere een winkeltje, een lounge en een brasserie. De Brasserie is een fijne ontmoetingsplek.

Een heerlijk terras en prachtige tuinen, omgeven door bos

Niet alleen binnen, maar ook buiten is het heerlijk toeven. De Brasserie heeft een ruim terras, dat in de zomer is voorzien van parasols. Via het terras loopt u zo het bos in, of één van de verschillende tuinen. Het is de moeite waard om een ​​wandeling rond het gebouw te maken. Er zijn wandelpaden aangelegd die ook prima toegankelijk zijn in een rolstoel of met andere loopmiddelen. Neemt u ook eens een kijkje bij de grote volière, waar verschillende vogels u verwelkomen met een liedje.

Neem vast een kijkje

Via deze virtuele tour krijgt u vast een indruk van de locatie Sparrenheide:

Kaart