Zorg thuis

U wilt zo lang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen. Daar heeft u wel hulp bij nodig, tijdelijk of voor een langere periode. Wij bieden u die hulp. Als het kan bij u thuis, anders zo dicht mogelijk bij u in buurt. Ontdek welke zorg wij u kunnen bieden.

Zo lang mogelijk zelfstandig

Hoe de hulp er precies uitziet, hangt allereerst af van uw wensen en die van uw naasten. U kunt denken aan wijkverpleging en verzorging, maar ook aan de inzet van medische en technologische hulpmiddelen om veilig thuis te wonen. Wat heeft ú nodig om op een plezierige en comfortabele wijze thuis te blijven wonen? U ontvangt van Silverein Zorg thuis deskundig advies, gebaseerd op uw situatie en behoeften. We zijn eerlijk over wat we wel en niet voor u kunnen betekenen. U maakt zelf keuzes en houdt zo de regie over uw leven. In onze brochure Zorg thuis leest u meer over o.a. de kosten en vergoeding vanuit uw zorgverzekering. Silverein heeft met bijna alle zorgverzekeraars afspraken gemaakt, uitgezonderd zorgverzekeraar Caresq/Aevita.

Hoge cliëntwaardering

Uit de uitkomsten van het PREM Wijkverpleging onderzoek blijkt dat cliënten erg tevreden zijn over de wijkteams van Silverein Zorg thuis. Zij worden gewaardeerd met cijfers tussen de 8,1 en 9. Silverein scoort op alle onderdelen hoger dan het landelijk gemiddelde. Hier zijn wij trots op!

Welke zorg biedt Silverein Zorg thuis?

Hieronder leest u welke zorg u thuis kunt ontvangen.