Ontmoetingskoor De Vijver

Bij Ontmoetingscentrum De Vijver kunt u elke woensdagmiddag meezingen in een koor onder leiding van een muziektherapeut.

Zing mee met Ontmoetingskoor De Vijver

Bij Ontmoetingscentrum De Vijver kunt u meezingen in een koor. We hebben een Ontmoetingskoor dat elke woensdagmiddag samen komt en samen zingt onder leiding van een muziektherapeut.

Samen zingen zorgt voor plezier, ontspanning en contact. Bezoekers van Ontmoetingscentrum De Vijver en ouderen uit de buurt zijn van harte welkom om samen met hun mantelzorger (familie, vriend, of kennis) te komen zingen.

Samen zingen geeft het contact een nieuwe en positieve impuls. Zingen activeert overigens ook het ouder wordende brein. Of het nu gaat om de fysieke kant (je stembanden gebruiken), cognitie (het onthouden van melodie en tekst) of emotie (muziek roept herinneringen en gevoel op); zingen is gezond voor het hele lijf.